Welcome to KAMI ICC Group Horse Power's Weblog!!

Thursday, July 24, 2008

Paku Jalan : Hampeh !!!!!


Aku memang bengang betui..... Setakat ni dah dua kali tayar kancil aku dah terbarai dek paku jalan reflector yang dipasang oleh sama ada oleh JKR Seremban atau MPS. Jalan Paroi - Kuala Pilah dopan Kompleks Sukan tu ado satu....



Tak tahu idea bodo sapa tah.... Kalau nak bagi orang bawak laju, banyak cara lain lagi. Kancil aku yang semput tu pun kono. Bukan laju pun aku bawak. Aku ni bole dikategorikan pemandu berhemah beb..

Kalau setakat angin bocor je tak pa la.... Kira standard la tu. Tapi ini dah lebeh beb. Memang kompom kena tukar tayar ni...



Kepada pihak berkenaan, bukak balik la bondo bodo tu. Aku dah 2 x kena tukar tayar. Orang lain aku tak tau. Tapi aku agak memang dah ramai yang kena.

Nanti aku ambik gambar ghoman paku jalan tu......

No comments: